Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie quorum.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z poprzednich posiedzeń.
4.
KOKSiT- Miejska Biblioteka Publiczna - plany rozwoju i poszerzenia aktywności, przegląd zajęć dla mieszkańców. Inne potrzeby (ref. Dyrektor MBP).
5.
KRGBiF- Informacja na temat prac wykonanych i kosztów poniesionych w związku z planowaną modernizacją i przygotowaniem do nowego roku szkolnego iławskich placówek szkolno-wychowawczych (żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe) (ref. Dyrektor Żłobka, Dyrektor ICUW).
6.
KRGBiF - ZKM w Iławie Sp. z o.o.- analiza sytuacji finansowej spółki w 2025 roku oraz informacje na temat przygotowania do nowego roku szkolnego (ref. Prezes ZKM).
7.
KPS- Stan i utrzymanie zieleni i czystości w mieście (ref. II Zastępca Burmistrza).
8.
Zaopiniowanie materiału na sesję: Sprawozdanie z realizacji planu za pierwsze półrocze 2025 roku z ITBS, ZKM i Iławskich Wodociągów (ref. Prezes: ITBS, ZKM i Iławskich Wodociągów).
9.
Zaopiniowanie materiału na sesję: Koncepcja realizacji inwestycji pod nazwą „Budowa mostu na wyspę Wielka Żuława” (ref. Burmistrz Miasta).
10.
Zaopiniowanie projektu uchwały ws. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta na lata 2025-2045 (ref. Skarbnik Miasta).
11.
Zaopiniowanie projektu uchwały ws. zmian w budżecie miasta na 2025 rok (ref. Skarbnik Miasta).
12.
Zaopiniowanie projektu uchwały ws. udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na funkcjonowanie biura w Brukseli (ref. Skarbnik Miasta).
13.
Zaopiniowanie projektu uchwały ws. dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Iława (ref. II Zastępca Burmistrza).
14.
Zaopiniowania projektu uchwały ws. nadania tytułu „Zasłużony dla miasta Iławy” (ref. Przewodnicząca Rady Miejskiej w Iławie).
15.
Zaopiniowania projektu uchwały ws. zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomością, wykorzystywaną na działalność statutową (ref. I Zastępca Burmistrza).